czwartek, 25 czerwca 2015

The End Is A New Start.

 Patrząc na tego bloga, uważam, że jest strasznie, ale to makabrycznie... pinkiny. A jako iż ja jestem emo to nie toleruję takich blogów. Teraz bowiem, jestem ikoną zła i mroku.
 Dlatego też powstał nowy blog, który jest idealnie emosiasty, więc będzie nowym, pięknym początkiem. Wcześniej wspominałam o nagłówku "Sad But True", który pojawił się właśnie tu. (Ha! No widzicie? A to niby żart! Ha!)
sadbuttrue-by-genowefa.blogspot.com
 Niektórzy mogą zaniepokoić się mocno i wielce:
 ALE CO Z PINK POISON!!!???
 Ano nic wielkiego. Po prostu nic nie będzie się tu pojawiać. Nie płaczcie. No chyba, że na różo... tfu! Na mroczno i jeszcze z cięciem się. Bo jest fajne.
 Koko koko emo spoko, 
 Krew mi tryska hen wysoko, 
 Wszyscy żyletki chwytajmy, 
 Żyły podcinajmy...

3 komentarze:

  1. hahaha dobre Gdzieś to już słyszałam ale nie wiem gdzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam i Czekam na nowy wpis kiedy Będzie Genowefo czekam i czekam Plisss o nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam i Czekam na nowy wpis kiedy Będzie Genowefo czekam i czekam Plisss o nowy wpis

    OdpowiedzUsuń