wtorek, 16 czerwca 2015

Dark age.

 Gdzieś to przeleciało, że nawet się nie zorientowaliśmy się jak, kiedy i gdzie. Te różowe lata... No może nie lata, ale to pewnie dużo, bądź razie możecie poczuć się ważni...
 ...bo kto jak nie my napisaliśmy te 100 komentarzy?! Więc mój specjal na tę okazję dziś nieludzko ograniczony, bo dziś nie o tym.
 A więc brawo, ło super, cieszmy się i radujmy wzajemnie...
 I w ogóle zarąbiście...
 Tak, wiem, kochacie mnie...
 A to na tyle ze specjala.
 I klaszczący ludzie są fajni, więc będzie ich dużo i pewnie komiksów. No.
 Słuchajcie mnie więc uważnie, bo powtarzać nie będę. No.
 Ja...
 Zostaję...
 Emo.
 (Tak, to ten typ z poprzedniego posta.)
 Na to pewnie wskazuje wygląd szablonu i mój humor. No. Ale jako prawdziwe emo zrobię coś fajnego, czyli popiszę się swoim talentem oraz skomentuję mój przecudny szablon. Bo przecież jest cudowny. W ogóle to zmieniła się nazwa, tzn. nagłówek teraz jest to Sad But True, które według mnie idealnie wpasowuje się w klimaty bloga, a jest także tytułem pewnej piosenki.
 Którą uwielbiam i macie ją słuchać, albo... znaczy się, byłabym bardzo wdzięczna gdybyście ją odsłuchali.
 Żartowałam. (Ach, ten emo humor.)
 A teraz pora na smutną historię która ostatnio mi się przydarzyła a dotyczy ona odnalezienia patyka patryka, którą pozwoliłam sobie zrobić w formie komiksu. Jak widzicie, szłam sobie spokojnie drogą, a tu...
 Prawda, że to wszystko takie smutne i przytłaczające? Po prostu siedzieć i płakać. No. Dlatego też zrobiłam drugi komiks.
 Podobają wam się? Dajcie znać w komentarzach.
 I jakbyście się nie zorientowali, to oficjalnie zostaję emo. Będę oglądać emo filmy.
 Więc jak jakiś macie na oku to podsuwajcie!!! Mogę dla was nawet zrecenzjować, jeśli będzie co, oczywiście.
 Jednak mam dla was ciekawą propozycję. W komentarzach napiszcie jakiś emo tekst i zamówienie do narysowania przeze mnie. Łapiecie? Najlepszy wygrywa. To wszystko dlatego, że jestem prawdziwym emo więc potrzebuję motywacji...
 Ja zacznę! (Dzielcie się także swoimi emo przeżyciami! Zrobimy emo psychologa!)
 I jeszcze jedno!
 Poza tym w internecie mnóstwo głupców. Dziś coś takiego:
 A więc rozpracujmy to.
 1. Nie wiem kto wypowiada się w pierwszej części, ale w drugiej jest to d z i e w c z y n a, a wypowiada się o chłopakach, nakazując im coś. Ale to nieważne. Intryguje mnie czemu pisze, że padła. Intrygujące...
 2. Nie mam pojęcia jaki związek mają te fryzury z czynnościami jakie przedstawia na podanych przez sibie obrazkach dziewczyna. Ktoś wyjaśni?
 3. Cholera, ja wiem, że pierwszy "nakaz" niezbyt fajny, ale to drugie to już przesada. Zacytuję: "od razu". Ktoś wytłumaczy związek pomiędzy tym a tamtym? Co ma piernik do wiatraka? Podobno wiatrak może się spierniczyć, a piernik nie może się zwiatraczyć, ale...
 4. Najlepsza jest jednak ostatnia wypowiedź. To niesamowite podsumowanie. Pomijając już fakt, że nie wiem z jakiego języka wzięło się "bd" i kim jest "bleee" (czyżby podsuwała mi nowy pomysł na wpis?), to za cholerę nie wiem jakim cudem dziewczynce skojarzyli się metalowcy z wygoloną do połowy głową i cięciem się, ale jeśli jestem tak bardzo nie na czasie i jest na sali jakiś nowoczesny metalowiec, to proszę o powiedzenie co właściwie i na czym teraz polega bycie "metalem". Bo ja się zgubiłam. Przez tą dziewczynę muszę zgolić bok głowy i zacząć się ciąć. Coś mocno nie halo.
 5. Piąty i ostatni przytyk. Tak samo jak do metali przyczepiasz obowiązek golenia głów i cięcia się, tak samo do (jak sama nazwałaś) "pedałków" z grzyweczką przyklejasz granie na gitarze. Na bank wszyscy potrafią.
 No dobra, to tyle. Rozładujmy atmosferę.
 A dziś to koniec i nie zapomnijcie o komentarzach!!! Zawsze poszukujcie szczęścia! A już niedługo podzielę się z wami moimi emo przeżyciami a mam nadzieję, że wy nie będziecie dłużni! Pa!

4 komentarze:

  1. Genowefo bardzo podobał mi się komiks z patykiem lecz jestem trochę zawiedziona, że takie krótkie .

    OdpowiedzUsuń
  2. http://smutne-love-story.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/828333/files/blog_vw_4820131_7832174_sz_smutne39.jpg
    To jest mój emo tekst. Zamawiam obrazek z bardzo Emo Kubusiem Puchatkiem

    OdpowiedzUsuń